Julia Pettersson -

24 april

Hejsan alla läsare!
Jag har tyvärr inte skrivit på länge , eftersom jag inte har haft tid.

Börjar också tröttna på att blogga , som är väldigt synd.

Men ska försöka börja bli lite mer aktiv här på bloggen igen.

Sist jag skrev var 10 april , alltså 2 veckor sedan.

Mitt/vårat internet hemma är väldigtväldigt dryg så , drf har jag inte bloggat så mycket.

Men jag vet inte ännu , jag funderar på att ta bort min blogg helt .

Jag har ju aldrig tid för bloggande , och sådär.

Dagarna/veckorna som gått har jag haft kul.

Hälsat på kusin och släktingarna i Gbg och asås .

Vart på kusten och cyklat i havet ! (Y)

Blev förstås lite förkyld efter det , men vfn de gör inget.

Var också med min älskade kusin frida till skolan,

träffade många sötnosar där ! Man längtar tillbaka.

Tog ju som alltid tåget hem till pappa.

Dagen efter det körde pappa hem mig och grisen Zindra till mamma.

Zindra har snart vart hos oss i 1 månad. Elr hon har ,trorja.

Blir en hel vecka till för henne här , pappa och kusin patrik jobbar i norge ännu.

Dagarna har gick väldigt snabbt på lovet tycker jag.

Denna vecka har spenderats med teater och jobb hemma.

Har börjat dratt ner massvis med fula ris buskar.

Som jag ska elda , vill få det fint innan sommaren kommer.

Veckan har vart väldigt varm hemma , och i sunne.

Förrut på rasten gick jag ner till tågrälsen och mötte Karola (morbrorsfru)

hon hade vart i norge och köpte med Champagnebrus åt mig :) som är väldigt gott!

Idag slutade jag ett och då bar det av ner till sunne åt på Sibylla med märta och kristine.

Sen hämta mormor mig och skjutsa hem mig, jag drog på mig jobb kläderna och började gräva och slita. Blev livrädd för groderna så jag slutade.

Helgen kommer bli att åka till karlstad.

Om nån vill henka på till tivolit ? :D

Alla får ha en varm vårhelg !


Kramar / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback