Julia Pettersson -

det är du , bara du

YES, jag säger bara det ordet! Idag är dagen före den stora dagen? för imorgon är det JULAFTON! Det är helt sjukt vad detta år har gått fort, och om bara typ en vecka så är det NYÅR! snacka lixom om att detta år har gått sjukt fort, tycker iallafall jag! ;o Inte det bästa året i mitt liv, men skitsamma nu!
Idag åkte jag och mamma in till sunne och handla klart alla julklappar och julmat. och jag bytte min bh jag fick utav sofie i julklapp eftersom det var för liten. Fick ju också godis, och presentkort på salong adam i deje för piercing i näsan :D och igår pierca jag mig, jag blev besviken för det fanns ingen rosa piercing så tog en ljussilvrig! Men det var väl och så fin?! Men rosa är mktmkt bättre ;D Sen efter vi handlat klart drog vi hem, och då kom pelle och lämnade bingolotter åt mig ;d för ikväll ska jag spela bingolotto, typ den ända i familjen som gört ? ;s shiet, ska också ta upp julgranen och alla saker och pynta :D jag älskar inte julen så mkt längre, beror på vissa saker, och så. Men iallafall så duger den för mig. Och på lördag åker jag till pappa, på söndag firar vi jul tsm, och på måndag åker jag till älsklingen frida i asås'gbg! stannar tyyp där tills skolan börjar kanske? :p får se om jag hinner träffa några tror inte det inte på hemma plan iallafall. Och jag får byta piercing i näsan om 4 veckor ;o dryyyygt... Jaja shiet the same. Kanske skriver mer imorgon ? Men imon är det jul :D Ha en god jul alla, så märker vi om ´jag skriver imorgon. Pussar & Julkramar.! / Juuuuuuliiiiiiaaaa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback