Julia Pettersson -

FRIDA ÄR BÄST

Skolan idag då.. Kan säga att det har vart en tråkig dag, ledsam tycker jag! Finns vissa skäl till det också, beroende på en klasskamrat & en nära vän till mig. Personen har blivit avstängd ;o fan asså, nu får sverige ta och ge sig med sånhär skit tycker jag. tyckte verkligen inte det var rätt att stänga av personen. Eftersom det är en nära vän till mig eller vad man nu ska kalla det! Skit samma nu, nu ska jag skriva om dagen kort och gott! ;)

Matte - Jag & Märta spelade LuffarSchack & Sänka Skepp (stavning).
Lååååååååååååååååååååååååååååååååååång rast ;d 1h & 15 min ;D

Svenska - Fick tillbax massa saker & jag och märta satt och lyssnade på musik och så.
Lååååååååååååååååååååååååååååååååååång rast! 55 min :)

No - Gjorde Ljuslabb/övningar med Jimmy.
So - Kollade på en dokumentär från Svtplay.se - om natten.
Bild - Gjorde ett oförberett läxförhör om massa saker. Fick G!

Slutade för dagen runt halv fyra :)..
Nu blir det nog att prata med kusin frida, hon som bestämde rubriken. Den stämmer efter mig :D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback