Julia Pettersson -

Mysdag med miss frajjda bitch!

Härlig dag idag. Vi slappa ganska mycket idag vid sängen och snackade mest om massa saker vi ville få ur oss. Sen gick vi ut och åkte pulka shit vad halt det var haha, åkte i skogen & uppförs backen vid deras hus xd Sen gick vi in och gjorde varm choklad och tog med oss det ut till skogen där vi satt uppe på utkiks platsen så vacker var det, man kände vinter känslan och såg sjön Ömen. Vi drack varm choklad med maschmallows i och kanelbullar. hhihi sen snackade vi lite om livet och så vidare, om lite andra saker jag inte vill helst berätta. Ngn vi upplever ibland och så vidare. Sen gick vi inte och städade hennes rum, råkade göra sönder hennes fina röda lampa från ikea :/ ska köpa ny till henne, jag MÅSTE! xD hahah.hihi. sen åkte vi till alingsås och kollade när hon hade handbolls träning, tycker hon borde sluta för att hon har så ont i tarmen, men hon är så sjukt bra på handboll! Sen åkte vi hem och gjorde hambörjare osv.. (stavning) nu sitter vi nere i deras källare och ska sova där (dygna typ) Ser på Rosa the Movie, jag grinar ihjäl mig haha! så sjukt onödigt xd älskar wille, han är så sjukt het! hahahahhah. Omg skratt anfall! Imorgon blir det Gbg och shoppa grejs ;D bloggar mer imorgon! PussN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback