Julia Pettersson -

NIGHT BABES!

Japp som sagt så är det kvällen nu, och jag ska nog stänga av datorn nu snart och kanske hoppa in i duschen eller så ska jag ringa pappa och snacka lite med han. Just nu lyssnar jag på en utav mina favoriter från Idol 2009! Rabih Jaber - OMG, han är så sjukt charmig och bra (y) jag brukar ha lite udda stil och sorters musik och sånt. Men han tycker jag är grym! Men mina favoriter från idol 2009 är :
Rabih Jaber,Calle Kristiansson och Tove Styrke. japp så sjukt duktiga!! Jag blev lite besviken när Erik vann,han var ju inte en utav mina favoriter. Men mest besviken blev jag av att han inte sjöng vinnar låten Higher så bra i refrängen. Calle var duktigare i refrängen tycker jag. Men så kan det va, det var inte jag som dömde allt! Men nu ska jag stänga av datorn och sova eller ringa som sagt. Det märks hur jag gör! Puss ' Juliapettersson



 du förlorade min tilit när du släppte min hand! ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback