Julia Pettersson -

SISTA DAGEN INNAN JULLOV :D

Yes! Imorgon börjar det efterlängtade jullovet. Jag längtar grymt mycket, för har så mycket att göra under lovet! Detta blir det på Jullovet!

* Fira jul hemma med familjen.
* Åka till pappa & fira jul med dom.
* Åkt till Frajjda bajbie! & fira nyår :D
* Till pappa igen mabye?
* Leka med Felix & Dom ?

Detta MÅSTE köpas in innan jul/nyår

* Julklapp till- Mamma&Daniel,Pappa,Sofie,Frida & Förmodligen Farfar. Till syskon fixar föräldrar.
* Smycken,skor & kläder till nyår.
*  & massa mer ?

Wiiie :D jag ska fira nyår i göteborg! Hörde ni ? :D I GÖÖÖÖÖÖÖÖÖTALABOOOOOOOORG!!! :D:D



Dagen har i stort sett var ganska bra ? Victor dryga sig inte lite i dag heller. Han är så jävla jobbig!! Idrotten var ju bäst iallafall, jag & en te drog & kollade när Galaxen spelade fotboll x'D hahaha OMG!

Städade lite när jag kom hem, & rensade min garderob som såg ut som ett bombnedslag... Sen blir det nog lite mat i magen, & kanske kolla på Paradise Hotell på tv6. ? finns på (MP) isånnafall.

Jullöv imorgon, gött som fan! Kanske blir grums imorgon fårse.. märks ifall jag bloggar ir inte.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback