Julia Pettersson -

16 februari

Tjenixen :)

Idag var det skolan igen :)

Det var inte så kul , men var ju bah tvungen :/

Har ju vart borta i 2 veckor :p

Så fick allt ta med böcker hem att plugga i "/

Imon ska jag göra franska prov , blääääääh ! x))

Iskolan fick man se jimmy i sin nya (röda) hårfärg x)

Jimmy vah inte ledsen , det fixar sig med färgningen :p

Och sen när jag kom hem så blev det bullar och mammas saft (A)

Nyss har jag tagit ut mina "kladd" muffins jag bakat ^^

Kusinen och Linnea ska komma om 6 timmar och äta dom xD

Hahah näe bara att dom vill ha mina extrema flashiga muffins!

Ikväll blir det plugga ? och ännu mer TV :D

Ha en fortsatt bra kväll (y)





     Puss och Kram / j




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback