Julia Pettersson -

19 februari

Heeejjj <33

Idag var det då skolan som gällde ;p

Hade as tråkiga lektioner fram tills vi gick ner till Sunne.

Jag Märta och Kristine gick ner så dom fick köpa godis.

Sen när vi kom tillbax var klockan typ 11.45 ?

Så filmen vi skulle se hela klassen började 10 över 12 ..."/

Så vi fick vänta utan för DC .... :p

Filmen hette "skicka vidare" det var jätte bra (yy)

Den var i 2 timmar och 3 min .. x)

Efter filmen slutade vi då gick jag och emma till A korridoren.

Dit kom också Jimmy och Sandra :)

Emma lyssnade på RaggarMusik xD <3

Och Jimmy satt på toaletten och skratta som faen xD<33

Sandra skicka över musik från min mobil.

Jag hade skit flum och dansa ;)

Sen satt vi där elr aah vi satt inte vi hade flum , i typ ?

1 timma .... Sen gick vi till bussen och det skulle gå 15.30

men det gick typ 20 i ist ;/

Sen kom jag hem och har världens jobbigaste aah alla vet nog xD

Shit the same.... hahahahah

Snart blir det mat och dagens mat blir : Mos och Potatis korv :)<3

Mums vad gott , tkr iaf jag :)

Ikväll blir det lungt och så ...

Saknar min Louise <3

Pussar och teletubbies kramar <3 / j





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback