Julia Pettersson -

21 februari

Tjosan :)

Idag vaknade jag ? 8.00 typ :o

Skulle ta bussen till k-stad klockan 09.55 :)

Vid stationen kom mina underbara kusiner Patrik och Jesper och hämta mig :)

Sen drog vi ner till bergvik , där träffa vi Sofie och EvaLena :p

Dom shoppa lite , jag hitta tyvärr inget !!

Sen åt dom på donken , jag var inte hungrig så dom åt själva ,

Sen blev det ikea :)

Efter det drog vi hem och åkte pulka !

Sofie visst var det en J'vla snorunge där ?

Hahahhahahah x))

Hon bah : Idioter och massa mer svärord !

Hon var typ bara 5 år .. :s

Sen blev det monopol :)

Vann med 142000 :D:D:D

Och massor med hus och hotell ;)

Hahahah, sosso hade typ bara ? :s

2000 kr xD

Jaja , dagen blev lyckad (yy)

Tack EvaLena för du ängnade dagen med mig att jag fick följa med :)

Nu sitter jag och sofie och ska snart äta ...

Hon ska slagga här :D

Ha det toppen i botten :)


Kysse´n / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback