Julia Pettersson -

22 februari

God Förmiddag :)

Inatt slagga ju sofie hos mig :)

Vi hade skojj xD

Vi kollade på melodifestivalen lite och så..

Sen spela vi monopol :)

Jag vann :P  hahaha ,

Sen imorse började det med att vi börja spela monopol jag vann igen..

och för en 20 min sen spelade vi igen och jag vann med 228.200 kr

3 hotell och massvis med gator :)

Hon hade bara 2000 kr xD

Menmen... så bra har jag aldrig vart :S

Senare blir det ut och leka i snön!

Hon ska kanske slagga här inatt igen , och sen imon ska vi till sunne :)

Och efter det ska hon hem och jag ta bussen till k-hamn till sis´h :D

Hoppas alla får en bra dag ? :)



Kyss och Smek / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback