Julia Pettersson -

24 februari

Hejsan , (:
Idag vaknade jag av att en kille ganska mullig och fluffit hår, han 
 stod och kollade in i systers fönster :S
Jag blev skit rädd så gömde mig xD
Alltså jag har fan aldrig vart med om hur galen han såg ut xD
Sen fikade vi med Emelie och Amanda min systers kompisar :)
Sen åkte vi till systers jobb ,hon började jobba 15.45 så jag höll på med mobilen till 21.15.
Sen stack vi till Emelie , hon och Becca gjorde tacos åt oss :) gottgott
Nu sitter becca barnvakt till mig och emelies 8 månaders barn Vincenth :)
Nyss stack Sis´h och emelie till ankaret och ska festa lite ...
Jaja , blir att vara vaken länge inatt igen ;) men det gör la inget ?
Imon blir det jobba igen x) Det ska iaf bli väldigt kul ,
men kommer vara väldigt trötter , men det får jag stå ut med.

Älskar er alla kyssar / j

Kommentarer
Postat av: hmm

 seriöst att sticka på fest när du är där då? varför åkte du dit eg?

2009-02-25 @ 07:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback