Julia Pettersson -

11 januari

Godmorgon ,
Nu har jag precis vaknat ,
   Det var faktiskt skönt att sova , har inte gjort det på 1 dag ,
Igår vid typ 2 ungefär elr nått , kom syster hem .
HAha , jag skrev fel namn på killen igår ;)
Han hette Robin , xD
Blev inte heller nått singstar ,
Vi gick till TorgGrillen så fick det bli Hamburgertallrik.
Så blev jag mätt iaf , var jätte hungrig.
Nu har jag planer för att pierca mig (stavning)
I näsan och Örat , kostar ju inte så mkt.
Men man vet aldrig med mammor , om man får elr inte.
Idag blir det att åka hem från Syster , skönt men ändå inte .
Får iaf träffa Zindra och Pappa .
Men det tråkiga är ju att skolan börjar imorrn .



P.S Jag kan meddela att internet hos min pappa , cpar ..
Så kanske inte blir så mycket blogg .



Puss och Kram / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback