Julia Pettersson -

10 januari

Nu ska jag äntligen få börja blogga :D
Kusinen ställde upp och hjälpte mig med denna !
Jag kanske inte kommer blogga varenda dag elr så.


Nu sitter man vid bilddagboken och min systers kattunge Zindra.
Ganska mysigt har vi , syster och dennis en kompis .
Stack till krogen ,.. Jag fick va hemma :/ Haha ..
Igår hade ju syster fest hemma hos sig , där jag är nu [Kristinehamn]
Så det var full igång här tills 8.00 imorse...
Jag sov 2 timmar inatt , så är ganska trött .
Imorgon blir det middag hos madde , och shopping med syster .
Senare kommer min pappa och hämtar mig så drar vi hem till Sjötorp.
Jo föresten , Komentera mina bilder på bilddagboken : J-Petterssooon


Alla får ha en fortsatt bra kväll , Drick inte för mycket ni som gör det ;)

Puss och Kram / j

Kommentarer
Postat av: Micaela nilsson

 Nästa gång du kommer då , ska vi bara moffa massa gott du&jag <3

2009-02-07 @ 15:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback