Julia Pettersson -

15 januari

Efter allt som hände igår , så har jag tänkt om .!
Imorrn flyttar jag låångt här ifrån , och det är SANT!
Börjar ny skola på måndag , i sunne :/
Mobbning kallas det ni håller på med  , sprider lögner !
SKRIKER : JÄVLA LÖGNARE
SKRIVER : JÄVLA LÖGNARE
HAtar dig och skit .

Nu jävlar vill julia må bra igen.
Du/Ni har förstört mitt liv!
Speciellt en person : Du tror du är helt jävla UNDERBAR , men du är EN DEVIL!
EN FLIKKA MED HORN .


Byyee byye - dåliga liv ,.
Jag får ett nytt imorrn ! <3


hate this life , just nu / j

Julia blir värmland´s töös! <3


Kommentarer
Postat av: Patricia

 Man får inte ett nytt liv bara för man flyttar... :p

2009-01-22 @ 17:34:47
URL: http://patriciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback