Julia Pettersson -

Frågestund - svaren

1. vad är din bh storlek ?

- omogen fråga. kommer jag inte svara på.


2. är du oskuld ?

- omogen fråga. kommer jag inte svara på.


3. string eller vanliga trosor ?

- kommer inte svara på.


4. vilken vecka har du din mens ?

- omogen fråga. kommer inte svara på.


5. vilken är din favorit glass ?

- strawberry whit :D trorja..


6. hur ofta pullar du i genomsnitt ?

- omogen fråga. kommer jag inte svara på.


7. vad vill du bli när du blir stor?

har du några favortitdrömmar som du skulle vilja förverkliga ?

- Jag skulle vilja bli make-up artist.

- jag skulle vilja förverkla min make-up artist dröm.

eller så modell dröm.

- Jag har också en dröm om att jag ska få åka på en resa till New York.


8. vad har du för smink ?

- jadu kan inte vad alla heter. men iaf en gul mascara.

oh foundation mineral. oh rouge , och kajal ibland.

oh ögonskugga (vit)....


Kommentarer
Postat av: Terese

 Vad roligt att du vill bli make-up artist, en dröm som verkligen går att uppfylla. New York skulle faktiskt jag också vilja resa till.



Ha det bra!

2009-07-09 @ 21:46:50
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Julia

 Ja , det är min största dröm!

men vet inte hur jag ska förverkla den!

Japp ;)

2009-07-10 @ 10:10:37
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback