Julia Pettersson -

Härligt sjötorp

Godmorgon alla bloggläsare!

Vaknade nyss utav att min mamma dammsög köket.
Ska hjälpa henne att städa lite innan hon ska fixa min bikini.
vid 13.00 ska min lillbror elvis vara vid vårdcentralen in sunne och göra kontroll.
Så jag ska nog stanna hemma med mormor och lillasyster leah.
Efter det ska mamma skjutsa mig till bussen i karlstad där jag tar buss till kristinehamn.
Där möter min lillebror oscar och hans mamma madde upp mig.
Madde ska skjutsa oss till våran pappa i sjötorp.
Till er som inte vet vad sjötorp är :

* Fint sommarställe , ett måste ngn sommar.
* Ligger precis vid vänern.
* Göta Kanal går mitt i sjötorp.
* Hans glass , är verkligen ett måste.

det finns mycket mer , museeum och allt sånt.
sjötorp är ett ganska liten by till er som vill veta.

Men dit ska jag iallafall idag och schteeeeeek med mina kompisar.
Detta ska jag hinna med innan tisdag:

* sola och bada
* äta mycket glass på hans glass.
* ut och gå kvällspromenader med min hund Zindra.
* Träffa : Markus , Krilleboii, Elin,David,Jakob och några fler kanske ? ;)

dom som vill träffas , ska jag ju bara träffa :)
kanske tar en cykel tur rint kanalbanken med markusgubben <3
jag saknar mitt gäng i sjötorp :D <3


Nej nu ska jag inte skriva så mycket.
Nu ska jag packa och städa rummet.
Sen ut och steka lite i solen kanske jag hinner.
En godfrukost väntar.


Skin skin , som den sol du är! (y

jag själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback