Julia Pettersson -

19 mars

Hejsan , nyss kommit hem från begravningen ..

Mammas Faster hade dött så var hemma från skolan så följde jag med mamma på begravning i råda :s Blommorna var jätte fina , började gråta för tänkte på farmor så mkt.. :'(

Sen så satt vi i kyrkan ty 40 min er nått ur tråkigt :p

Sen typ när det va slut gick vi till försmalingshemmet och fick smörgås tårta och vanlig tårta :)

Maten + Fikat var gott , träffade mina tremäningar jag typ aldrig sett förrut :)

Sen gick vi till graven och kika , sen drog vi hem :)

Nu blir det fika med familjen hemma , sen typ sova , är as trött :)

Imon blir det skolan :( efter skolan typ sunne med märta :p


kramar / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback