Julia Pettersson -

girlpower.

Hejsan läsare&bloggare. ännu en skol dag med mycket hårt arbete kan jag lovar er. Har nog aldrig jobbat såhär mycket i hela mitt liv i skolan ? :o då kan man kalla det jobba :s lekte mycket med älsklingarna i skolan. Efter skolan tog jag bussen hem och ? just det,mamma hämta mig nere vid bussen, så drog vi till Forshaga & Lämnade syster hos daniel(mamma kille) för dom skulle till elvis&leahs farmor & farbror. Leah vägrade först men sen så drog han iväg med henne, men det går nog bra nu när dom är där. Jag,Elvis & Mamma gick in och handlade,blev mycket mat idag! Mitt inköp idag blev :

* paprika chips
* marabou - mintsmak.
* vaniljbulle.
* mer - päron
ngn mer ?

Mamma betalade självklart,(Y) Sen åkte vi hem,Elvis började klart spela Super Mario på Wii på direkten. Och jag plocka ut disken ur diskmaskinen! :pp Sen blev det datorn, :oo Mamma lagar nog mat nu. Blir fisk & Mos trorja?  Senare blir det tv:n & mys. Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback