Julia Pettersson -

Hjälp mig välja ?

Jag har hittat några olika klänningar som jag tycker är fina.
Men har svårt för att bestämma mig för en & vilken jag kanske ska köpa.
Ni kan ju vara gulliga & hjälpa mig att välja, komentera siffran på den klänningen ni tycker.
Ska ha den förhoppnings vis på Jul/Nyår!

1.

En väldigt söt klänning som jag, tycker är ser väldigt bekväm ut!?
Fasnade på denna!



2.

Denna klänningen är väldigt söt & skulle nog vara perfekt.
Men jag vet ju inte, detta var en jag fasnade på &så.


3.

Denna är väldigt mysig på något sätt, men vet ännu inte varför jag tyckte denna.
Något speciellt med den. Prinsess aktit eller ngt ? :s


4.

Ur läcker klänning eller ? :p
Finns också i svart. Ganska fin kanske lite udda?


Där är dom jag valt ut & jag hittar ingen mer :(
dom kanske inte är så bra, men duger.

Komentera, tar inte så lång tid!

Kommentarer
Postat av: frida

 håller med dig, 4an va ur läcker, du skulle va jätte snygg i den julle :D

2009-11-26 @ 18:55:31
URL: http://fridacarooline.blogg.se/
Postat av: Jimmy

 Jag tycker att klänning nummer ett var lugnt snyggast, men hur den passar dig vågar jag inte säga någonting om, för det vet jag inte :s

2009-12-02 @ 18:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback