Julia Pettersson -

ny vecka!

Hejsan alla vänner! i helgen har jag ju inte kunnat blogga som ni ju vet. Blev ingen piercing i Fredags, hon som skulle pierca mig sa att jag var för smal & hon trodde jag tränade hockey eller ngt varje dag ? ;s omöjligt! xD Men dom använder plastgrejs där jag skulle pierca mig därför gick det inte.Jag hade inte heller typ något skinn runt magen man kunde dra i sa hon :s aja. Ska beställa tid hos en piercare i karlstad som använder Kanyl & Järntång istället, mycket bättre föredrog hon. Så,så blir det. Hon ville pierca mig med gick inte & Hon ville inte chansa så det blev fel ännu en gång. Som det blev förra gången för ca. ett halv år sen.

Sen så har jag lekt med Jocke,Denniz & Sofie hela helgen. Väldigt kul har det vart.
Lördagen shoppade vi i Karlstad Jag&Sofie senare kom Jennifer in & shoppade med oss.
Jag köpte bara Trosor till mig själv & kalsonger te jocke xD skit snygga (NOT). Sen åt vi ju på donken & massa. Träffade Massa folk från Sunne :oo otroligt många om jag säger så.. var skit många.

Jennifer följde med hos hem till sofie sen. Efter ett tag kom Jocke & lekte med oss till elva typ.
Söndag - Bakade pepparkakor. Sen lekte vi med Jocke&massa hemma hos jocke. Kollade film & så.

Helgen har vart super.


Idag blev det att vara hemma från skolan,söv ganska länge då. & sen så kom mormor & bakade pepparkakor & så med mig,elvis & leah. Mamma drog på möte i munkfors.

Nu ska jag rensa alla bilder.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback