Julia Pettersson -

tralalalala

Hejhej sötnuser! började dagen med att vi försov oss :o mamma väckte mig halv åtta. då hade bussen redan gått :/ så somnade igen. Drog på mig kläderna som jag skulle ha för dagen! Blev ; Mjukisbyxor,Linnen & Tjocktröja, & självklart underkläder. Följde med Mamma & Leah och lämnade Bror vid dagis. Såg Johan där också. Sen vig kvart i nio kom jag till skolan,hade hemkunskap då. Men jobbade med annats istället för kunde inte bara hoppa in på hemkunskapen. Träffa Lina med det första jag gjorde! ;) Vi gick runt lite,sen gick hon på sin No lektion! Jag började jobba So. Sen kom hela klassen från hkkn. Då hade vi språk-val. Spelade spel på det med några från B... Sen hade vi lunch tror jag ? Minns inte helt. Var iallafall Tacos till mat! Gott var det iallafall. Sen så gick jag,sanna,vickan & ngn mer & kollade på Handbolls'turneringen som sexorna i Sunne kommun spelade. Såg johan där. Men han såg mig inte x'D Sen var det lektion igen. Svenska ? fick välja en potatis i en grupp. Min,Alex & Jimmy's grupp valde ett hjärt/päron format potatis. :ss, snyggt iaf! ;)) Fick &så skriva om våran potatis & massa andra konstiga saker :S sen blev det NO! Hade tid hos kuratorn,skriver inte varför! Sen Idrott & den kolla vi på &så. Sen slutade vi, Nice dag aassåå! xD.

Sen kom jag hem, & städade mitt rum, satte upp julbelysningen i fönstret så mysigt så blev det allt! Sen kolla jag massa saker på datorn :) Nu blir det Cama&skriva vidare med Kusinvitamin! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback