Julia Pettersson -

rubriktext ?

Hejsan alla bloggare & dessutom läsare! under veckan har det var ganska lungt! hiih. under helgen har jag tagit det lungt faktiskt! Fredags skulle det var nicenice i sunne, men drog hem.. hiihi vad bättre annars skulle det vart jobbigt under natten, hade ingenstans att sova om jag inte åkte hem. Så valde att dra hem med mamma var ute till nio i sunne sen bar det hem! Lördagen - blev det lungt framför datorn och lite film men familjen framåt kvällen, "great balls of fire" som jag såg tidigare på dagen! Hahah xD satt framför datorn och chatta med nnean&robin&emil - ganska länge! Prata dessutom med johan hela kvällen!(y'! Idag vaknade jag runt 12.00, pappa ringde och fråga massa saker. och det så fick gå upp då! Sen kolla jag och mamma runt på kläder på internet. hitta inte något. utan ett par snygga rutiga&rosa converse, men dom blev det inte ;) synd.. sen ringde johan och vi pratade lite granna, sen kolla vi vidare! Stängde in mig på rummet och kollade på "a cinderella story" sen är så sjukt bra! Chad michael murray är snygg! OMG! :O sen satte jag mig vid datorn, blogga bort mina saker lite inne på toa! Nu sitter jag här igen. Ikväll blir det Ensam mamma söker & mys! Komentera&läs nu godingar! Pussar & Kramar - JuliaPettersson


Kommentarer
Postat av: Pawo(:

 fiin blogg(:

2009-10-19 @ 18:32:00
URL: http://pauliinegranliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback