Julia Pettersson -

21:21 - 090927

Godkväll, nu är klockan 21.21 och jag börjar faktiskt bli lite trött. dessutom så har jag städat och grejat i rummet efter jag bloggade sist, spikade upp mina newyork tavlor mamma köpt mig. och sen så har jag suttit vi datorn! Såg nyss klart på ensam mamma söker, det är verkligen jätte bra tycker jag! Men man kan ju faktiskt tro att hon blondinen från kga bara är ute efter ett ligg, eller hur ? ;s Hon bah ; jag vill ha en snygg och unge kille med fast rumpa "hockeyrumpa" stackars hennes äldsta barn som är 17 och få en pappa i 22 och uppåt, hennes äldsta bra är rätt snygg må ni tro! Haha en riktig pudding! Idag var jag så duktig så jag duschade innan jag satte mig framför tvn och kolla. nej nu ska jag försöka lägg mig i tid idag! Godnatt allihoppa söv så gött , Puss julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback