Julia Pettersson -

godismonster eller ?

Tjena bloggläsare! tänkte börja med att skriva om gårdagen! helt ok ? fine. igår var de ju skola skippa eumoppen lite fick åka hem ist, så mamma hämta mig och vi åkte till kd, där vi gick i mariebergsskogen! det är härligt, gud vad söta griskultingar dom har fått, o jag diggar dom som fan, liknar mig o frida till hundra x'D härligt liv eller hur ? vi gick runt och kollade på alla djuren. sen åkte vi till bergvik och köpte present till alexandra som blir 3 år idag grattis, vi ska på kalas snart. och det blev en prinsessbok eftersom hon är helt galen i prinsessor, det är väl nästan alla flickor i den åldern ? :O lillasyster leah blev såklart ledsen över att alexandra får en prinsess bok så vi fick köpa leah en annan bok för att hon skulle bli nöjd, hann inte alls handla så värst mycket förens mammas "Man" ringde o sa att han vänta i skåre på oss, så vi blev hur stressade som helst, så hann inte alls få en glass på donken som vi velat ha under hela dagen >.< när vi väl kom till skåre så gick vi inte till djuraffärn och där köpte vi fiskar, minns inte vilka sorter men ganska coola! Jag blev förälskad i en slags hamster, så jag fick hyper och smsa kusin och frågade om dom hade slängt min hamster bur dom lånat, oja såklart hade dom det utan att fråga, menmen... hm.. mamma sa att jag kan få köpa en när jag kan hålla rent och ordning i mitt rum det behövs! men jag ställde krav o sa att hon får hela min månads peng varända månad om jag städar hela rummet om jag får en , men det blev ett nej! haha som tur är på ett sätt vill behålla det själv, yeye! så får se framöver, tror jag inte orkar ha en såsmånging om! Sen åkte elvis med daniel o leah med oss i en bil, så jag,mamma och leah åkte till godis fabriken jag köpte en godis påse över 2 kilo haha mäktigt med mamma,daniel och jag ska dela på den! Leah köpte en till henne och elvis, mindre än ett halv kilo ;oo hahaha gick på över 200 iallafall typ. dyrt men gott! Sen begav vi oss till forshaga där vi handlade klart allt vi behövde, till slut när vi kom hem plocka jag ur disken och mamma började med maten,det blev kyckling o ris sallad, gott o nyttigt! Elvis och Leah fick körv me brö! ^^Blev datorn hela kvällen för mig, och mamma och dom sov vid soffan! Söv gött gjorde ja mä! gårdagen var helt okej för min del, eller vad tycker ni ?

Lördag ; snart blir det att åka på kalas för alexandra som fyller 3 år idag! GRATTIS! hon är scääääry :s ahha tycker jag iallafall, efter det blir det nog chill hemma med familjen, och imorgon blir det lungt!kanske bloggar senare ikväll, annars imorgon eller måndag! Pussar och Kramar Jullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback