Julia Pettersson -

har tråkigt....

Var kommer du ifrån? östra ämtervik, sunne ttyp.
Heter? Julia
Hur gammal är du? 14
När fyller du år? 6/2
Du samlar på? Typ kanske sudd ?
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Frida.
Vilken tid gick du upp idag? det vet jag inte.
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Yes
Har du strumpor på dig nu? haha, nej.
Hur svarar du i telefon? Hej det är julia!
Vad ska du göra ikväll? Sova antar jag.
Vad ska du göra imorgon? ta det lungt.
Var vill du bo när du blir stor? New York, elr götet <3
Vad vill du bli när du blir stor? Make-up artist.
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? igår
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar!
Laddar du ner musik och filmer från internet? oftast inte.
Skulle du göra om du vann en miljon? shoppa och åka utomlands :D
Bär du glasögon eller linser? nope, min syn är bra!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, men snyggast ;)
Har du piercing? yes, öron , vill ha i läppen och naveln. och på ett ställe i munnen, ttyp innanför läppen ;)
Har du tatuering? nej,
Vill du gifta dig? ja tror jag väll.
Vill du ha barn? haha, nope.
Solar du ofta? På sommarn .
Är du bra på att laga mat? haha, nej tror jag inte.
Gillar du att dansa? ja xD
Hur vig är du? haha, den vill jag inte svara på!
Vilken är din favoritglass? Magnum tänker jag
Tror du på ett liv efter döden? faktiskt.
Bor dina föräldrar tillsammans? nej.
Är du morgon eller kvällsmänniska? KVÄLLS!
Vilken ögonfärg har du? Blå
Vilka hårfärger har du haft? Vitt(liten) blond, rosa.
Är du beroende av något? datorn? ;o
Röker du? Nej
Senaste låten du hörde? Nån med angelicah.
Bukar du bädda sängen? Nja, då & då.
Har du kysst någon under den senaste veckan? nej.
Vad var det senaste du sa? nej
Vem kramade du senast? Lillasyster.
Saknar du någon nu? Ja!

Kommentarer
Postat av: Felicia L

 tja julia... tänker ej gör´t men vf vill du ej ha barn?:P... vem saknar du?:O

2009-09-12 @ 15:33:21
URL: http://metrobloggen.se/myfamily
Postat av: Julia

 tänker jag inte svara på,

2009-09-12 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback