Julia Pettersson -

Inlägg + svaren på frågestunden

Tjena allihoppa! denna vecka har jag börjat friskna till jätte mycket faktiskt, har även gått till skolan nu i veckan eftersom jag haft förkylning, men det är fortfarande lite kvar, men det går nog över imorgon skulle jag tro iallafall i veckan! När jag kom hem från skolan idag så satte jag mig på direkten och plugga So,No,Matte och engelska. har även fått en ny mattebok som är mycket enklare än dom andra, eftersom jag ligger efter i matten så fick jag en annan bok som fick mig på direkten att lära mig alla möjliga och olika räknesätt... och det är ju väldigt bra, och det var även väldig kul tycker ja, tycker ju inte alls om matte annars, inte no,so eller englelska heller, men engelskan har jag också extra hjälp med, det fungerar skit bra med den nya gruppen bara tjejer och inga killar som är störande och klänger hela tiden, o sen så blir det ju mycket tystare och skönare blande en mindre grupp elever. Men nu har jag som sagt pluggat klart, ska nog ta böckerna en stund sen ikväll igen också innan jag ska lägga mig, har so prov imorgon 1 dags på läsning kommer aldrig klara provet,:s men ska gör mitt bästa utav det och dagen. Snart blir det att äta makaroner och köttfärsås! gottgott. sen blir det nog att kolla lite på tv och kanske gå ut en sväng, beror på om jag orkar, har dålig kondis som sagt, spelar ju inte fotboll längre, vill börja men har ingen ork eller någon tid tror ja ?:o menmen... vi får se framöver i vinter.. inomhus träningar är det ju då, så ska försöka börja med det igen eller någon annan sport tex. innebandy eller något! Även lillasyster har åkt på att bli sjuk men vet inte vad för sjuk faktiskt, nej nu ska vi inte prata sjukdomar när jag blivit frisk! haha, igår var det ju en lugn dag i skolan men ganska trist emot vad dom brukar vara, efter skolan så ringde jag till min efter längstande kusin rebecca som har börjar på södra viken igår och även flyttat dit. Så hon kom hit och några jag känner som hon tydligen kom i samma klass som skjutsa hit henne, väldigt kul att se henne efter 1 år om inte mer ;s dom kom hit i dannes epa, men Danne,Patrik och axel :) skit snälla är dom faktiskt, känt dom i några veckor nu har jag gjort och hon dom i 1 dag! lite mindre. vi snacka lite och kramades hon och jag och sen stack dom tbx till vika. det var nog dagen det! den orkar jag inte skriva mera om! hm... jaja, Om 3 dagar så är jag syster, och sofie på liseberg vid denna tiden precis, och väntar på att träffa mina älsklingar frida och linnea. och efter en stund Emma och Astrid kanske Emmas bror Johan är med det får vi se då, Håkan börjar ju inte spela förens klockan 20.00 men klart man tar sin tid att vänta på det, vi kommer gå direkt och ställa oss längst fram precis längst fram. jag ska klänga mig fram bland allt folk och skricka och sjunga allt jag har, blir nog hes menmen ;) sånt är livet! Om ni har några tips om vilken outfit jag kan ha när jag ska kolla på håkan så komentera inlägget! hihi, nej nu ska jag försöka göra något annat , nått mycket nyttigare, datorn är min drog! Haha ha en bra kväll så hörs vi, Puss




Svaren på frågestunden

1.
vad är den perfekta outfiten för dig ? :))
- det är inte direkt någon speciell, men vardagligt.

2.  skulle du kunna strula med mig ?!
- Jag känner dig inte, så ett nej får de bli.

3. Vad är meningen med livet ur din synpunkt ?
- att jag och dom jag känner och mina nära och kära mår bra, och är friska.

4. hur är din relation med love persson? förklara djupt
- Min relation med love persson är nog ganska stark igentligen.
vi har känt varann knappt ett år, men vi känner varann ganska bra ändå skulle jag tro.
vi har ju vart tsm och vet mycket om varann och kan prata om allt verkligen!
vi som gått som vänner, skulle jag nog säga!

5. vill du bli modell ? isåfall varför :) ?
- Jag skulle kunna bli modell, men inte något jag har som dröm just nu.
- modell är ett yrke som är väldigt spännande, roligt och nog ganska krävande.
så jag skulle kunna bli modell om jag hade utbildning till det och fick ett jobb.


6. vad använder du för smink ?  vart köper du dem :) ?
- Jag använder mascara,foundation,puder (ibland), rouge, kajal svart+vit, och glittrig ögonskugga ibland.
- Smink affärer oftast, men lindex och sånna ställen, kicks m.m... olika som sagt.



Tack för alla frågor jag fick, nästa gång så tycker jag ni kan fråga ännu flera, man får självklart fråga flera gånger. det är bara ännu roligare, hoppas ni blev nöjda med svaren ni fick, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback