Julia Pettersson -

dt kallas kärlek dt du ger mig varje dag.

Hej! Skolan idag igen då, dt var en bra dag åt 2 glassar idag hiih, och satt ute i solen på lektioner så skönt våren är äntligen här nu eller ? :D blogga inget igår för var kvar i sunne efter skolan med folk och så sen kollade jag på film och så när jag kom hem. Utveckligssamtal imöra dt kommer nog gå bra hoppas jag, tror det iallafall! Har inte så mycket mer att säga än att jag saknar älskling och vickan som fan, och jag längtar tills det blir helg! Nice som fan! Kanske bloggar mer imorgon ? Ha en fortsatt fin och bra kväll så hörs vi när jag bloggar! Puss'

 ~ 2 månader & 1 vecka imorgon med älskling!


Mina söta småsyskon på bild, Leah & Elvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback