Julia Pettersson -

julia <3 emil

Hej! vaknade upp i soffan bredvid mamma inatt eftersom min säng var upptagen utav min ursöta kusin och hans hunsvalp, han skulle bara vila lite igår kväll så somnade han så skönt och tryckte in sig i mina kuddar så jag tyckte han kunde få ligga kvar, satt kvar ganska längre igår men inte för länge! Efter jag hade vaknat i soffan i morse så gick jag in och la mig i min säng som då var helt singel så jag fick sova ut mera! Vaknade efter drygt en timme eller två då gick jag upp och gjorde frukost till mig själv, sen plocka jag undan lite i huset och passa alfons och piga (mormors & kusins hundar) mumin satt ute i koppel på gården medans mormor och alla andra var ute och fixa med veden och massa. Piga gnällde som fan, hon gör det hela tiden och man tröttnar mer och mer på henne.. Alfons flåsar hela tiden, fast moppsar gör ju det ;o. Sen åkte dom hem, och mamma åkte för några timmar sen någonstans och kommer hem senare tror ja ? Daniel laga mat åt mig,elvis och leah nyss fick bli lätt lagat idag! Makaroner,köttbullar och korv! Satte mig här efter jag ätit och snacka mä älskling!Fixade lite med något slags photoshop förut, fattade ingenting suger på det. Men laddar upp lite utav det jag gjorde, enkla saker dåva! Senare blir det dusch med hårinpackning,rakning,smörja benen,ansiktet och kroppen! Fan asså att  håret blivit slitet igen :'( Menmen.. Imöra är det skolan igen, hoppas på en lyckad dag! Får se om jag bloggar imorgon! Ha en fortsatt bra dag! Puss&kram '/ julia.



Kommentarer
Postat av: Anonym

 det är ju inge rolit o kmntr din blogg för du svara ju aldri

2010-04-27 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback