Julia Pettersson -

någonting saknas

hej soetnosar!


Yes inatt sov sofie här nice som fan, roliga konversationer med älskling & hans kompis johan, sofie gillar det inte! Hahaha, eller hur? ;p förut skjutsa vi hem sofie tragiskt menmen..imöra ska älskling komma hit och sova här ocj på torsdag är det våran 2 månaders dag :D(L) Och på fredag åker jag till sjötorp. Ikv blir dte film och mys med mig själv kanske snacka lite med älskling. Jag saknar honom grymt mycket, saknar jesper,markus och många flera med dessutom! Nej nu ska jag föraöver massa låtar till min mobil IGEN, som jag & sofie typ gjort hela dagen ;) haha. ha en fortsatt bra dag snyggingar (dessutom jag) (A) Puss & kram */Julia'

- låt det aldrig bli verklighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback