Julia Pettersson -

om kärlek vore tid,så skulle jag ge dig en evighet!

Hej! Jag vet ännu en gång att jag suger på att blogga,typ fjärde inlägget eller något där jag klagar på mig själv och lovar att jag ska bättra mig, men har jag gjort det ? Nej! Har inte haft tid eller ork, jag tror att denna blogg går under snart och det är ju inget kul att kolla bloggen när man inte fått komentarer och så det skulle höja min lust att blogga mera, jag ska verkligen försöka börja blogga ofta igen, har mycket skolarbete nu och jag MÅSTE ta tag i skolan har jag bestämt mig för, undra om jag kommer lyckas ? ;o Skit längesen jag blogga nu ju, minns inte ens vad jag gjort när jag inte kunnat blogga! Idag är det iallafall fredag och det menas = HELG! jag tycker inte om helger lika mycket längre, men skolan idag sög verkligen så seg och tråkig! Träffa iallafall älskling, i torsdags igår gjorde han traktorkortet för Epa-traktor, 3 poäng ifrån G, så nej blev inge kort han kugga sig! fan asså, tycker så synd om han men han ska göra om det 6 maj! Då kommer han klara det,det vet jag!!! Idag efter skolan gick jag ner på sunne med Stina,Carro och Elin, gick till din frisör där jag skulle klippa mig, stina och dom drog vidare för dom skulle sola solarium, hagla och snöa/regna som fan. Lollo och Sebba kom till frisörn och gjorde  mig sällskap, jag blev ganska nöjd med håret, nu är iallafall allt det slitna bort hon kanske tog bort 5cm hår tror jag och det fick bli lite upp klippt fast typ samma frisyr som innan! Sen när jag var klar så drog jag på mig luvan och gick med Lollo och Sebba till Danne som satt på bibblan och vänta, sen stack jag och köpte slingfärg och sen drog jag till systemet där jag skulle möta kusin som skulle skjutsa hem mig. Han ska även sova här hela helgen, det ska bli skoj! Får se om Emil sover här någon dag i helgen, märks väl! Och på måndag är det min och Emils 2 månader & 3 veckors dag om man nu säger så! :D När jag väl kom hem så satte jag på datorn och så, sen blev det mat med familjen och kusin det blev kycklingsallad och vitlöksbröd efter maten satte jag mig vid datorn och sen drog jag på " i taket lyser stjärnorna" blev inte mycket tittande för min efterlängtade vän Cornelia och hennes bästavän Hanna kom hit, för dom är på konfirmationsläger i stugbyn bredvid oss. Sen när dom hade gått satte jag mig vid datorn igen, kolla lite på filmen, var nyss ute med mumin &piga - hundarna, våran och kusins. Senare blir det väl sitta här eller nöe, kanske bloggar imöra om jag orkar, ha en bra kväll! Pussar,

Emil Andersson - jag älskar dig älskling. <3


Kommentarer
Postat av: HAHAHAH

 varsågod, du ville ha kommentar.

varför firar du veckor ?

1 månad och 1 vecka

1 månad och 2 veckor

1 månad och 3 veckor

Det är bara pinsamt för Emil (tror jag han heter?) och alla tycker du är töntig när de gäller erat förhållande, man firar inte veckor .

2010-04-24 @ 10:34:40
Postat av: madeleine

 du har sjukt fint hår!



jag känner inte dig men ändå..

Har du bara slingat det sådär ljust eller har du blekt hela håret någon gång?



Svara i min blogg tack :)

2010-04-24 @ 16:58:31
URL: http://madddoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback