Julia Pettersson -

att jag är kär i dig är öppenbart.

Godmorgon för min del folket! Vaknade faktiskt vid 13.00 idag, så himla skönt att sova länge på helgerna och på vardagarna också förståss. Vaknade av att min lillsyster la sig bredvid mig i min säng och krama om mig,hon är nog verkligen världens bästa lillasyster när hon är såhära gosig emot mig! Vi gick upp efter en stund och då fick jag syn på att min andra halvfarbror micke hade kommit med din flickvän till oss, blev ganska blyg så drog in till köket med mumin och syster. Efter ett tag så åt vi kladdkaka,kakor och saft som min låtsas pappa Daniel bakat,kladdkakan hade han bara bakat! Jag satt med lillsis och lillbrur i vardagsrummet så vi slapp tyckte det var pinsamt bland dom vid bordet. Gick faktiskt och la mig ganska sent igår ;o runt 3 tiden tror jag det var, tröttna eftersom att mamma bara snacka i telefon med en gammal kompis. Senare ska vi på kalas hos våra kusiner. Den äldsta fyller 25 idag, han är som en storebror för mig, vi har växt upp tillsammans typ. Det ska bli kul, får se vilka mer som kommer och firar han! Senare ikväll blir det väl sitta vid datorn, om jag inte leker med någon om någon kan komma hit! Nu ska jag snart duscha och fixa mig. Sminkar mig ju fan inte längre ;) det är bra eller hur?! NU ska jag gå, kanske bloggar senare ikv, pussar&kramar!

- emil andersson ,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback