Julia Pettersson -

emilandersson .v

Sitter och skriver med världens bästa älskling!(y)
Utan honom vore jag ingenting, han är mitt allt!
Mitt liv, så glad att det blev vi, mår så bra vid din närvaro.
Han och jag har sjukt rolig konversation massa smileysar bara. ;)
haha, saknar honom så sjukt mycket, vi ska ses i vecka :D
Snart ska jag sova, utan honom :( men det blir någon dag.
Får väl se till att muminvovven ligger bredvid mig ist!
Dricker päronsoda så fort så jag får i halsen, uhhamäjja.
Nu ska jag fortsätta skriva med älsklingen min, hörs ikväll, ny dag vet ni!

- Du är min ängel från ovan, du är mitt liv.
- världens bästa pojkvän ever!
8/2 -10 bästa dagen i mitt liv.
älskar dig! .v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback