Julia Pettersson -

johan, bästavän <3

Hallojsan alla glada! proa idag igen, bror skulle vara där idag också så extra kul blev det ;) hiih. Johan kom in och hjälpte till också när bebisarna skulle ha idrott haha ;) vi går inte in på vad som hände med mig och johan, vi har det för oss själva, har ont i högra armmuskeln och brösten x'd hahahha fyfan asså kul vi hade!(L) massa mer hände, orkar inte skriva allt. Slutade halv två mamma kom och hämtade mig och elvis. åkte hem hit och satte mig vid datorn, nu ska jag dra på dans snart. först ska jag ut med mumin. senare blir det att kolla på andraavenyn och duscha. bloggar mer imorgon,. kramar


Kommentarer
Postat av: Sanja

 SV: vad menar du med bloglovin? hehe gör det gärna :P Puss

2010-02-23 @ 18:45:37
URL: http://sanjicha.blogg.se/
Postat av: Sanja

 SV: jaha nu hittade ja de :) heh så tgög ja e :P

2010-02-24 @ 02:31:48
URL: http://sanjicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback