Julia Pettersson -

nu börjar loooovet ;d

Yes som sagt rubriken säger allt, imorgon börjar lovet,så nice asså. Vad ska ni läsare göra på lovet ?  jag ska leka med massa kompisar skulle jag tro, träffa folk jag inte träffat på ett tag kanske, som tex pojkvännen! det behövs efter min längtan till mina vänner och honom. Om dagen idag då ; vaknade runt 10 tiden och satte på datorn då, åt frukost för ett litet tag sen,det blev en godfrukost det blev, Två rostade mackor med jordgubbsmarmelad och ost på,ett juice glas och ett yougurtglas :') kanske inte så nyttigt, men shit the same. Senare blir det nog kanske att slå på en film och slappa. För imorgon ska jag förmodligen leka med min alldeles egna ängel märta, hon ska kanske komma hit så ska vi plugga matte osv.. mysigt det kommer bli isånnafall. Fårse om pappa,madde och lillebror oscar kommer hit och hämtar mig så ska vi in till kd och gå på stan, sånnafall ska jag köpa något utav det jag har på bild här nedanför sen, jag gillar det jag valt ut, speciellt munktröjan som är randigt blå! Kanske bloggar senare ikv om jag har tid, men det tror jag nog! ;) kram.


Kommentarer
Postat av: Emma&Felicia§

 aww, (a) sötnos :)

ja,...? vi typ uppdaterar mke., skriver om saker som vi tror interesserar folk :)

2010-02-28 @ 13:43:26
URL: http://fiem.blogg.se/
Postat av: Emma&Felicia§

 hih :) tack! :D

2010-02-28 @ 18:09:58
URL: http://fiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback