Julia Pettersson -

SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN!


1 . Frida - Skulle du välja bort mig framför en kille ? <3
-
Nej, jag skulle inte välja bort någon. alla betyder lika mycket för mig. och jag accepterar inte att man väljer bort
någon bara sådär, man kan ju bli sårad och så. Så nej, jag skulle inte välja bort någon utav er.

2. Maja -
1.har du pojkvän?
2.föredrar du en fredagsmys med din pojkvän elr din bästa vän? :O
3.spelar du någon sport?
4.vad är din favorit?
5.favorit klädsel?
6.oskuld?
7.msn? :D
8.ålder?
9.lägenhet eller villa?
10.har du något husdjur??

- 1.- Japp det har jag till två veckor tillbax :')
- 2. - Det beror helt och hållet på hur ofta man är eller inte.
- 3. - Nej, har gjort. men har fått idrottsskada i båda mina knän så får inte. :(
- 4. - Beror på vad du menar med favorit ;)
- 5. - Mjukisbyxor,Jeans med linne & tjocktröja tror ja :)
- 6. - Ja det är jag, jag tycker inte det är helt rätt att bara "knulla runt". Jag har känt att jag inte känt mig säker med dom andra jag vart tillsammans med, och man ska inte heller gå för fort fram rakt på sak. Sån är inte jag. Jag vill helst ta det lugnt fram, och min pojkvän är också sån. Man måste också känna sig säker och känna att man är mogen för det osv.. ni förstår nog.
- 7. - [email protected]
- 8. - fyllde 15 den 6 februari ;)
- 9. - Jag bor i villa med min familj.
- 10. - Ja, en hund och två katter där jag bor nu. och hos min pappa en hund :)

3. Moa - hur gammal är du?
vad är din favoritmat/färg/djur ?
vilken skola går du på ?
hur många besökare får du varje dag ?

- 1. - 15!
- 2. - Mitt favortis djur är hund, har alltid vart. Och Rosa är min favorit färg och favorit mat är olika ;)
- 3. - Fryxellska skolan i sunne :)
- 4. - det är olika från dag till dag faktiskt.

4. Min älskling - varför är du finast ? ;)<33333
- Jadu älskling, det vet jag ju inte, för du är ju det ;)<3333


- Hade inga mera frågor, men tyckte att ni skulle få svar nu, eller ? ;) kommer en till frågestundså småning om!


Kommentarer
Postat av: Sandra

 När jag blev medlem så skrev jag in ditt bloggnamn att jag skulle följa din blogg.. Rätt? Hehe Kraam

2010-02-21 @ 20:55:12
URL: http://sandricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback