Julia Pettersson -

veckan avklarad!

Tjena fölket! ;> sista praodagen idag då var tveksam om jag orkade gå upp på morgonen för. men jag stack ändå iväg till förskolan för att få träffa alla barn och johan,bästavän! Dagen har vart lugn åkte med peter hem, och vi slutade 16.00. Maten idag på skolan/förskolan var kycklingpytt mycket godare än jag trodde att det skulle vara,åt väldigt mycket. Senare framemot eftermiddagen så fick vi mellis, det blev smörgås och vatten eller mjölk. Sen fick vi efterrätt till det, glass med maränger och strössel. Gud vad som små åt, det var inte alls många idag på förskolan, så vi bjöd in fritids också. Fick massa hejdå kramar utav bästavän johan eftersom att han slutade 13.00 idag, och han skulle hem och fixa sig, för dom skulle ha disco på skolan. Så fick massa hejdå kramar, och han och jag har ett löfte att vi ska börja ses flera gånger i veckan ska vi försöka med och umgås så mycket det bara går för oss två! Kommer sakna han och alla barn sjukt mycket nu när jag inte kommer praoa längre där. Dom tyckte att jag skulle sommarjobba på förskolan i sommar, och det kanske blir det vi fårse ;) haha. När jag kom hem så drog mamma iväg till sunne så gick vara barnvakt åt lillbrur och lillsis. Senare kom Daniel och hans bror ronny hem, och mamma kom efter en stund. Undra vad det blir för mat idag ? HM... Fläskfilé,potatisgratäng och sallad ? HOPPASHOPPAS! Dessutom så saknar jag älskling jätt mycket, så vi ska försöka ses i veckan någon gång! Imorgon blir det förmodligen 25 års kalas för min kusin som fyller år, Grattis till min söta kusin putte :D<3 Kanske bloggar senare ikv ? Pussar.



DAGENSLÅT! - jag har massa olika musikstilar ;)


Kommentarer
Postat av: tilde

 kolla min blogg äru snäll :)

2010-02-26 @ 23:07:24
URL: http://tilleflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback