Julia Pettersson -

100118

Tja! skolan idag då gick sjukt snabbt tycker jag! Jag vet faktiskt inte varför men det kändes iallafalla så. Jag och Kevin dampa oss ungefär på alla lektioner, men vi jobba allt bra!(Y) efter skolan tog jag bussen hem som vanligt, och satte mig här fort och kollade bilddagboken,facebook & msn. Ringde dessutom sofie och snackade i en timma eller nått sånt dära. Fick lägga på eftersom jag var så illa tvungen och ringa gullongen ribban! Jag älskar henne! & saknar henne! vi snackade ett tag om massa saker, sen så var jag tvungen och lägga på för skulle äta. Dagens mat var: Kött,Potatis & Sås, fedt gott var det! Satte mig vid datorn sen igen och så ringde jag sofie då cama jag dessutom med johan, så jag skratta som fan, så han undra nog på varför jag skratta ;D la på luren med henne, och kollade runt på nätet. Jag har typ damp på facebook idag ? ;ooooo går inte spela countrylife ;ss skitsamma nu alltså. hahahah. Jag och Lina kollade träningställen förut också. Vi ska börja träna på en hälsokälla! Det kommer bli super, ska köpa tio-kort (6månaderskort) 600:- kostar det då! Fårse hur det blir, tror jag kommer köpa det, billigare än att betala 80:- varje gång eller hur ? :pp Sen blir det nog chilla, eller något! Kanske snacka med Sofie sen igen ? Fårse hur det blir, ska iallafall lyssna musik! Har ju dans imorgon, så fårse om jag hinner blogga något imorgon! Annars så bloggar jag på Onsdag om jag hinner :D hoppas! Puss

- 5 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback