Julia Pettersson -

äkta vän

God eftermiddag bloggare & läsare! idag så vaknade jag runt halv tolv tiden tror ja det var, då drack jag var choklad och åt macka med familjen. sen så satte jag mig vid datorn, och sitter fortfarande här. har nyss gjort collage! bilderna är på världens underbaraste och bästavän! jag älskar honom mycket, bästavän! funderar också på hur jag vill ha det i mitt rum,just nu har jag det ganska stökigt och rörigt! Får försöka komma på hur jag vill ha det i mitt rum framöver om jag kommer på något bra, ni kan ju komma med tips om inte annat ? pappa ringde förut och berätta att han fått tag i hans "Kompis tjej" som jag ska få fiskar utav till mitt akvarium jag fick utav pappa, tror jag ska få gubby's heller vad dom heter, vi får se vad det blir för fiskar! Lillebror och Lillasyster var nyss ute och åkte pulka med deras pappa, alltså min låtsas pappa. Vi har typ en pulkabacke vid oss, dom hade nog rätt så roligt där ute! Elvis kom iallafall in och bara ; mamma det var roooligt där ute! Så ja han tyckte nog det var väldrigt kul ute i snön. Nu sitter han och spelar mario på wii som alltid tror ja, jag sitter alltid vid datorn så! Imorgon tror jag att jag ska ta med min digital kamera till skolan och ta massa kort kanske. Får se hur det blir, jag kanske tar med den. Just det har inga gratis sms längre, får se när jag laddar på mobilen igen! Barnbidraget som kommer nu ska jag nog ladda på mobilen och kanske köpa något jag behöver. Om 20 dagar fyller jag 15!!! hoppas jag får en bäddsoffa och pengar, jag önskar mig faktiskt en bäddsoffa, så slipper jag dela säng med kompisarna som ska sova hos mig x'd och om jag får pengar så ska jag färga mitt hår och klippa mig hos frisören, för mitt hår har blivit så mörkt under åren. vill ha som jag hade när jag var liten, kritvitt hår! saknar det! Vi får se hur det blir med allt, nu ska jag iallafall sikta på skolan i högsta grad! Ni får en bild på collaget på johan (L) Nu ska jag göra något annat! Puss
 
- 6 dagar kvar nu!



Jag älskar dig, bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback