Julia Pettersson -

äntligen helg!

Tja folket! äntligen helg igen eller vad säger ni ? ;) skol veckan har ju vart lugn och bra tycker jag. Idag har dagen i skolan vart sjukt lugn. Inte gjort någonting typ. Fått suttit och snackat alla fyra lektionerna. På sista timmen som då var elevensval, hade jag bild! Eumoppen är slut, fick bara ha det i en halv termin. På bilden målade jag en Cheap Monday bild, heter det. Massa kul. Senare blir det sitta här och kanske skriva med Felix & Pär ? :D Får se vad det blir för mat också, mamma ligger sjuk, så jaja. Kanske slänger in ett inlägg senare ? Taggar iallafall för let's dance ikväll! Jag har bestämt mig för att gå ner lite i vikt, asså fixa bättre skinn eller vad det nu heter. Så jag kan pierca naveln igen. Och så jag blir snygg i bikini i sommar, för nu när jag sitter ner ser man fett rutor ist för magrutor ;( ddamp. Nej onödigt inlägg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback