Julia Pettersson -

imöra smäller det!

Hejsan folket! idag så var det då skolan som vanligt. Första lektionen gick klassen ner till biblioteket och låna varsin eller flera böcker som vi ska läsa på svenskan. Jag lånade Tillsammans heter den, ungdoms bok! Har inte börjat läsa ännu, så vi fårse när jag börjar med det! På måndag kanske. So:n blev dessutom kortare för att vi segade oss från biblioteket. Låååååång lunch-rast sen då! Sen hade vi engelska, jag hade det med klassen idag men jobbade med materialet jag fått från min lärare på bryggan! Skrev glosor och såvidare. Sen hade vi en kort rast.. Gick ut med annica och gjorde massa saker! Sen hade vi elevensval, jag och annica hade bild så på bilden stack vi till kafeterian och köpte varsin bulle (a) Och nej anton jag tjockar mig inte ;) hahahaha. Slutade vid 13.30 men jag var så snäll så jag satt och väntade på Ellen,Felix och Annica medans dom hade lektion och dom slutade vid 15.00 någon gång! Ellen mådde dåligt så gick med henne upp till vilorummet, sen drog vi tillbax till Akorridoren där vi går. Kramade alla hejdå, speciellt Felix annars blev han ledsen. Hahahha. han och tobbe är snälla (aa) Tog bussen hem vid halv fyra! Tog följe med Ellen och Stina till bussen. När jag kom hem satte jag mig här och slöade lite. Ätit lite bullar med lillasyster, lillebror spelar wii -.-' haha. ovanligt jag vet!(y) Mamma är och handlar, och Daniel läser tidningen. Imorgon åker jag,mamma&Daniel till Falun och det kommer bli det bästa dagen på länge, kan jag lova er! Berättar imorgon varför. Så ja, vi fårse om jag bloggar imorgon eller på söndag, beror på vilken tid jag kommer hem imorgon! Puss

- 1 dag kvar nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback