Julia Pettersson -

vinterlandskap

tjenatjena. idag är det sådär vinter aktigt ute, det snöar och är hyfsat kallt men man kan ändå gå ut!(y) vaknade upp bredvid Mumin, som är som ett mumintroll xd älskar honom verkligen, är glad över att vi skaffat honom! åt frukost med familjen och så. Senare ska mamma till sunne med en kompis och så. Så då ska jag ut och gå med Mumin här hemma och springa i snön och så, kanske kan få lite motion nu när vi skaffat honom. Han fyllde ju 9 månader igår, och idag har vi haft han i en dag! Snart ska jag slänga mina kläder i tvätten och städa mitt rum lite när mamma har vaknat från min säng :) ja, jag vet att min säng ä skönast! Mumin delar jag säng med nu framöver! Imorgon är det skola, och jag ska hinna fixa saker till det! Hårinpackning om det finns något kvar! och massa sånt. Nu ska jag kila! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback