Julia Pettersson -

det snurrar runt i mitt huvud

Hej! har inte kunnat blogga så mycket. Har vart i deje och lekt med söfi och bästavän vi har haft skit nice vart och badat i skivtjärn tog ett antal år för gluten och jesper att kom dit xd hahahaha. vi hade typ badat färdigt när dom kom dit och skulle bada med OSS! xD Har dessutom slått upp benet igår när jag,sofie och jesper var i lekparken i deje. Jag och sofie gunga på ngn moppegunggrejs där och då faller juag rakt över henne, hon slog i läppen i min panna och jag slog i benet. Hon fick fläskläpp! hahahha ;) Sen igår ikväll kom dannepöjken och erik och hämt mig och sofie hos sofie, har inte träffat danne sen flera månader tillbax :o vi åkte till epaträffen som var i forshaga mötte upp allt fölk där och två utav det fölke var ju självklart älskling och johan :D träffa massa mer. Bästavän osv. :) Åkte hem ganska tidigt med älskling och johan åkte till sunne och köpte godis och sen släppte vi av johan hem oss han, sen drog vi hem till älskling och kolla film och åt godis. Vi hade jätte mys! Vakna upp hemma hos han idag av att vi skulle in till sunne och hämta hans dator som var lagad. Och sen åkte vi hem till han igen och hämta mina saker så körde han hem mig för han skulle till skacksjö och fixa med traktorn så den blir helt klar snart. Ikväll kommer sofie hit för i helgen ska jag passa elvis och leah för mamma och daniel ska på en semester själva undra hur detta kommer gå :$ bra förhoppningsvis. Älskling kanske skulle titta förbi och kanske sova här imöra, just nu skriver jag med annica min bästavän som flyttat hem till sthlm saknar henne massor.
nu ska jag vila ännu en gång för idag. Bloggar kanske imöra. Kanske inte får ha ngt internet i helgen eftersom jag ska passa dom små. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback