Julia Pettersson -

varje litet ögonkast

Hej! kom hem från mina kusiner i deje idag, sofie följde med mig hem igen! Har åskat mycket här så nu äntligen fick jag sätta på datorn. Senare blir det förmodligen film och så. Saknar älskling men vi kan inte ses på ett tag kanske :/ under tiden jag vart i deje har vi badat och flummat och mycket mer. Nu ska jag låta datorn vila en stund så jag kan gå in på den senare ikväll. Bloggar kanske mer imorgon. Puss

2 år av saknad till dig morbror <3

9 juli 2010 hände ngt hemskt.
Varför hände det just dig gustaf ?
bilen volta ut mot ängen (trorja)
och du flög ur tackluckan :(
du överlevde inte. hemsk
vila i frid <3
vi saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback