Julia Pettersson -

släkten är värst!

Hej! Dålig på att blogga fortfarande jo tack jag vet, JULIA SUGER PÅ DET NU FÖRTIDEN! Men iallafall midsommar som var igår friades med pappa & hans nya sambo Madelaine hennes tvillingar Emma och Philip som är 7år, och min lillebror på pappas sida som är 7år. Vi firade midsommar i hemsjö där min faster hennes sambo jonas och mina kusiner casper och frida bor. Vi var ungefär 21 personer här, alla släktingar och en familj mina kusiner känner. Midsommar var inte det bästa men det blev lyckat, frida gosade mest med sin wille och fick sova i caspers rum under natten eftersom frida dissa mig för sen pojkvän under natten. Skriver lite här vad vi gjorde och så under dagen MIDSOMMAR!

Pappa,jag och lillebror Oscar började åka hemifrån sjötorp runt halv nio tiden åkte in i mariestad och handla efter vägen för vi skulle grilla hos mina kusiner och så senare på kvällen. Sen drog vi vidare till Nääs-slott och rasta våran hund Zindra, efter ett tag kom pappas nya "ragg" madelaine,philip och emma och tog följe med hos till hemsjö ett ställe ett tag där ifrån som vi där skulle fira midsommar. När vi väl kom fram så vänta vi tills alla hade kommit hela släkten och så, sen när alla hade kommit åt vi midsommar mat! Jag & frida diggar sillen ;) efter vi hade ätit gjorde vi midsommar kransar min blev skit dålig, så drog isär den och fick damp! men min älskade faster madde den yngsta fastern gjorde en åt mig ist (aa) sen drog vi alla ner till lövhult där vi dansa runt midsommar stången, AKTA NU WILLE SÅ DU INTE FÅR MIDSOMMAR STÅD! (bästa komentaren utav mig) jag,frida och wille och några fler dansa inte, jag var paparazzi och tog kort på frida och wille! Vill ni se bilder och så kika in på fridas blogg ; www.fridacarooline.blogg.se, Fika där ner och så tog kaffe med dopp, det var gött iaf! Sen drog vi hem och åt jordgubbar och glass osv.. Sen drog vi upp på fridas rum och chilla ett bra tag. Pappa,Madelaine,Emma och Philip drog hem tidigare. Tack och lov att pappa drog innan ens fyllan börjat, på tal om det min pappa är värst när det gäller det! VÅRAN SLÄKT ÄR VÄRST, riktig party släkt! sen fortsatte väl kvällen osv.. vi sjöng och chilla och hade det softa som faen! Gick och la oss ganska tidigt för trötta var vi, men det klockrenaste komentaren kom utav mina kusiners pappa då vi skulle sova ;"ÅH HERRE JÄVLAR HÄR VAR DET MÖRKT SOM ETT NEGERARSLE! " hahahah vi skratta så vi skulle dö, x'D somnade ganska fort, vaknade imörs och då smsa jag kusin för vi skulle t stan, men nej göteborg hade stäng idag! FAN ASSÅ! menmen.. ska sen bada i poolen och så.. senare blir det upp till annika och viktor med andra familjer, och imöra åker jag hem till pappa  och är hundvakt och nästa helg blir det hem och leka med älskling äntligen! Nej nu ska jag va social mot mina kusiner! Kommer inte blir så mycket bloggande innan jag kommer hem så ha det bra tills vi hörs igen! Puss'
















ALLA BILDER ÄR FRIDAS, MEN JAG TOG FLER TAL UTAV DOM SOM TOGS IGÅR! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback