Julia Pettersson -

SUMMER 2o1o

Hej! sen sist jag har bloggat så har det nog hänt ganska mycket minns inte vad som hänt, jo att det blivit sommarlov! Jag suger på att blogga, har funderat på att lägga ner detta med bloggen eftersom jag har inte mycket tid till att uppdatera och så. men ni väljer vet ni! ;) I fredas var det då skolavslutning den dagen och dagarna innan det var allt depp för mig, för i fredas den 11/6 skolavslutningen flyttade min bästavän annica hem till stockholm igen efter att bott här i sunne i över ett års tid hos en familj som hon då känner men vi går inte in på varför hon bodde där det är hennes ensak! Tårar och ännu mer tårar var dagarna för mig fyllda av, men i fredas kväll grät jag ganska mycket och den helgen med. Nästan alla dagar fram tills sommarlovet har jag vart med älskling också! :) det har vart väldigt mysigt vi har vart ute och åkte och skrattat fram tills sent på natten, jag älskar dig oändligt emil! Dom här första dagarna på sommarlovet jag tillbringat med sofie, och hjälpt mamma LITE! Nu längtar jag bara till helgen som då jag ska tillbringa med älskling hela helgen, och nu till måndagen ska jag få ta bort stygnen i ryggen efter att jag tog bort en levefläck i ryggen för lite mer än en vecka sen! Midsommar blir att fira med släkten i göteborgstrakterna med pappa & hans nya familj eller vad man ska kalla det! Vill få allt det överstökad så det blir juli så jag kommer hem hit igen och får va med älskling, hur ska jag klara mig utan han !? :oo mycket längtar jag till nu! kommer försöka blogga så mycket som möjligt nu på sommarlovet med det kommer nog gå ganska dåligt! :( Fast nu ska jag gå och ta en fika! Puss.

BILDER SEN EFTER SKOLAVSLUTNINGEN SISTA MÅLTIDEN MED BÄSTAVÄN!


Jag,Louise,Annica & Isabel längst in till väggen hitåt.




Jag,Louise,Annica&Isabel




Jag,Louise,Annica&Isabel

Jag,Louise,Annica&Isabel




Jag,Louise,Annica&Isabel


Har massa mer bilder,men orkar inte lägga upp!


Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

 sv; haha ja elr hur! :D snyggt asså!

2010-06-16 @ 19:23:31
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: felleh

 haha snygga bilder!



haha vad kul att du tyckte de:D något man vill göra lxm:D

2010-06-16 @ 19:42:00
URL: http://whofelicia.blogg.se/
Postat av: felleh

 hm:$D:

2010-06-16 @ 21:02:17
URL: http://whofelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback