Julia Pettersson -

alla älskar frida!

Hej! Oh yes, rubriken som sagt har inte jag bestämt det var min älskade och efterlängtade kusin frida som tyckte rubriken skulle vara så ;) haha. Skolan idag har vart skön och den har inte alls vart så jobbig som den ibland kan va. På no:n satt jag typ och skratta hela lektionen satt med kevin,john och carl. Så smsa jag med älskling, jag skriver vad det stog i smsen.

Jag ; Tjorven <3
Älskling ; Tjorven ? :p<3<3
Jag; hahahaha det var kevin som skrev (det var det på riktigt) <3
Älskling; Hahha okej ;p<3
Jag; älskar dig <3
Älskling; Älskar dig med <3

Kevin bah: han älskar mig, och jag älskar han.
Jag bah : är du gay/bög kevin gubben?
Kevin bah: Ja det är jag!

HAHAHHA alla skratta som fan, han är min lille bög :)<3
Och på sista lektionen som var svenska kom daniel,lousie och sebba till frycke där jag går och hälsa på, så snacka med dom också. Tog bussen hem idag, städa lite när jag kom hem sen satte jag mig här. Vi åt en sjukt god middag idag hemma. Rödspetta och mos! MUMS på de ;)♥ Kanske ska se på tv vid åtta annars sitter jag här. Imorgon är det dans, så hinner nog inte blogga imorgon. Ha det bra! Hejs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback