Julia Pettersson -

mitten av mars redan :o

Hej! Har inte haft tid att bloggat så mycket att mycekt annat för mig att göra just nu ska ta tag i skolan ordentligt nu. Idag har vi vart på kalas hos min kusin jesper som fyller 18 idag! Grattis igen bubben! (L) Efter det åkte vi hem och jag satte mig här,. Och nu är det mitten av mars redan vad allt har börjat gått fort, dagarna,veckorna,månaderna snart är det ju påsklov och sen sommarlov, längtar inte ett dugg fakstiskt. Ikväll är det också melodifestivalen finalen i globen och bloggaren amir är där på plats och kikar. Jag hoppas någon av dom hära personerna vinner ;

ERIC "SNYGGING" SAADE (L)


ANNA BERGENDAHL


- hoppas verkligen någon av dom vinner!

Tycker detta var ett grymt onödigt inlägg men jag gör ju typ allt för att ni ska få läsa ;p haha. bloggar kanske imorgon om jag har tid annars på måndag kanske ? ni märker. Ha det bra, Hejs!♥


Kommentarer
Postat av: sanja

 hellu :) vad händer idag?

2010-03-13 @ 20:26:55
URL: http://sanjicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback