Julia Pettersson -

NÄR DU STÅR ENSAM KVAR PÅ TÅ.

Hej! Märta sov hos mig inatt igen, igår kväll låg vi och kolla på filmerna Patrik 1,5 och Linas kvällsbok igen! När vi har kollat klart på dom så var klockan runt 2 draget på natten,då gick vi och la oss. Idag så vaknade vi kl13, då hade mamma åkt till sunne och handlat så vi passade lillbrur och lillsis och muminvovven, jag och märta gjorde oss en god men sen frukost, mackor och te fick det bli. Sen gick vi in och satte på Mamma mia Movie eller vad den nu heter, den är så sjukt bra vi sjöng med och skratta. Efter ett tag kom mamma hem igen då hade vi inte ännu kollat klart på filmen så vi låg kvar. När filmen var slut så ringde märtas mamma och sa att hon var påväg och hämta märta för dom hade träning idag i spinning så hon drog på sig kläderna på morgonrocken och drog till sunne. Jag var kvar här hemma och slöa. Och nyss in från en snabbis ute med mumin innan mamma skulle duscha han. Han luktar jätte gott nu när mamma har duschat han helt fräscht doftar de, och blöt hund som är mindre bra, hihih. Sen kommer märta hit igen och sover och vi måste försöka plugga matte eftersom vi ligger efter ett tag i boken och jag är ju dessutom i en extra bok som min matte lärare gav mig. Och sen senare kanske vi slår på en annan film och har mysigt till med tända ljus och så. Saknar älskling också,nu är det bara 4 dagar kvar så har vi vart tillsammans i 1 underbar månad!♥ Nu ska jag käka lite mat,bloggar kanske mera ikv,Hejs♥



Kommentarer
Postat av: eila

  hej hej julia :).. bara så du vet så är det inte bra att duscha och bada djur för att djur har ett skydd på sin hud som skyddar från för hög värme och för kall kyla för sin kropp, dushcar man djuren försvinner skyddet.

2010-03-04 @ 19:53:15
URL: http://drombloggaren.blogg.se/
Postat av: Mamma!

 Å hur i helvete ska du få bort skit i röven då?? slicka?? varsågod å kom hit å göret!

2010-03-05 @ 08:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback