Julia Pettersson -

slut på lovet "suck"

Hej! en hel vecka med märta och det har vart en otroligt bra och roligt vecka,har gjort allt från att skratta till gråta och så mycket mer, träffat folk som jag saknat osv... Men idag tog det stopp för nu är lovet slut imorgon är det skol,så hon var tvungen att åka hem och fixa till imorgon. Älskling kanske ska sova här ikväll men bara kanske beror på hur jag mår senare, har sjukt ont i magen och mår lite illa dax för lingon veckan ? vill inte, hatar det! Idag när vi vaknade runt 12 tiden kanske så snosa vi lite i sängen jag och märta sen tog vi frukost och sen flumma vi lite innan hon skulle hem. Denna natten har vart dramatiskt och hemsk, fyfan orkar inte berätta allt. Tårar har runnit ner för min kind och jag tröstades utav märta bästavän. Tack vare att min andra bästavän D' mådde dåligt och ville ta sitt liv, fyfan.. men han gjorde det inte, han ville inte lämna mig kvar. så han kämpar vidare. Osv.. orkar inte berätta... Spydde som en gris igår också fick saft i halsen, och spydde upp allt godis fyfan vad äckligt. Tog en dusch förut, och raka benen.. göttmos! sen får vi se vad vi äter för mat hoppas det blir något gott. Kanske bloggar senare ikväll om jag orkar, om inte älskling är här :D Hejs!♥


Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

 oj hade du lov nu?

sv; haha ja han är bra ;)

2010-03-07 @ 19:53:48
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: EMELIE♥

 sv; haha jasså ;)

2010-03-07 @ 20:55:28
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: Hilda

 tack så jätte mycke :D



hm du har inte sett filmen va?

2010-03-07 @ 21:10:22
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback