Julia Pettersson -

torkar bort en tår, men fler kommer rinna.

Hej! Gick och la mig runt tre igår natt, somnade senare än så kan jag säga,för min kusins hund Piga la sig bredvid mig och gosa ner sig med mig under täcket, ussch hatar när det blir grus och skit i sängen och det är det nu! HEMSKT! två Mina kusiner var hemma hos oss igår kväll och spela guitarhero med mig och hade det skojj med mamma,elvis,leah och mig såklart. Medans min låtsaspappa Daniel var hos några kompisar som fyllde år. Jag satt och brännde skivor och så till min kusin jesper. Sen drog Jesper och Patrik iväg hem mot sig men Piga fick stanna kvar hos oss tills Patrik kom senare inatt eftersom han skulle hämta Daniel. Imorse när jag vaknade så ville jag bara somna om men nej det gick inte så satte på en film och tog lite godis! (a) Smsa också med älskling som skulle till skacksjö och fixa lite med traktorn innan den ska besiktas! Han kanske kommer ikväll beror på hur jag mår och om han har skjuts! Senare idag ska jag duscha och ha en riktig slö söndag kanske lägger mig tidigt vi får se beror på hur trött jag är senare... Ska iallafall städa lite i mitt rum senare om jag orkar. Nej nu ska jag ta något att äta kanske om det finns något gott, och sen slöa! Kanske kommer in ett blogg inlägg senare! Puss


Jesper och Patrik <3


Patrik längst in, och jesper längst ut ;D


Kommentarer
Postat av: Madde

 Nu följer jag dig också :) Hur har helgen varit? kram

2010-05-16 @ 15:57:26
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: elina

 fin blogg, vad har du haft för dig i helgen då?

2010-05-16 @ 19:49:58
URL: http://elinautanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback